Gå direkt till innehåll
Twitter – ännu inte företagarnas arena

Dokument -

Twitter – ännu inte företagarnas arena

I dessa dagar twittras det om melodifestivalen - och mycket annat. Men få svenska småföretagare deltar i twittrandet, visar en undersökning från ekonomiföretaget Visma.
  • Licens: Medieanvändning
    Innehållet får laddas ner, användas och delas i olika mediekanaler av t.ex. journalister, bloggare, krönikörer, opinionsbildare etc., i syftet att förmedla, redogöra för och kommentera ert pressmeddelande, inlägg eller information, så länge innehållet används oförändrat och i dess helhet. Upphovsmannen ska anges i den omfattning och på det sätt god sed kräver (vilket bl.a. innebär att fotografer till bilder nästan alltid måste anges).
  • Filformat: .pdf
Ladda ner

Presskontakt

Malin Fredriksson

Malin Fredriksson

Presskontakt Pressansvarig Visma +46 73 313 43 88

Relaterade nyheter