Gå direkt till innehåll
Digitala erbjudanden kan öka julhandeln

Dokument -

Digitala erbjudanden kan öka julhandeln

Nästan alla utnyttjar erbjudanden och rabatter när de handlar daglivaror. I framtiden vill närmare hälften få dem digitalt, i stället för i pappersform. Det visar en ny studie om digitala och mobila köpbeteenden som HUI Research genomfört på uppdrag av Visma Retail.
  • Licens: Medieanvändning
    Innehållet får laddas ner, användas och delas i olika mediekanaler av t.ex. journalister, bloggare, krönikörer, opinionsbildare etc., i syftet att förmedla, redogöra för och kommentera ert pressmeddelande, inlägg eller information, så länge innehållet används oförändrat och i dess helhet. Upphovsmannen ska anges i den omfattning och på det sätt god sed kräver (vilket bl.a. innebär att fotografer till bilder nästan alltid måste anges).
  • Filformat: .pdf
Ladda ner

Presskontakt

Malin Carlson

Malin Carlson

Presskontakt PR & kommunikationsansvarig Visma Sverige +46 730 86 93 73

Relaterat innehåll

Visma
Box 4015
203 11 Malmö
Sweden